Vinn Amigurumi-startkit hos Mia!

Woww..... Det bästa tävlingen på sååå länge och självklart är jag med. Föressten så sydde jag en kjol av en gammal skjorta igår, och det för bli Veckans nr1. Bild kommer kanske ikväll. 
här/ kan ni vinna paketet!


Pippin på bilden ingår inte, den övervakar bara!



Paketet innehåller:

 

  • 1 ex av boken Virka amigurumi
  • 1 ex av boken Virka roliga amigurumis (obs, hela boken – inte bara en utskriven framsida som på bilden)
  • 12 nystan Carolina från Marks & Kattens
  • 1 påse plastgranulat
  • 1 stoppningspinne (jättepraktisk!)
  • 1 påse med små röda hjärtan (för en själfull amigurumi)
  • 8 olika nosar
  • 2 ergonomiska virknålar från Loveknitting (3.5mm och 5mm stora)
  • 11 par ögon i olika färger
  • 35 par svarta ögon i 9 olika storlekar (6, 8, 10, 12, 13.5, 15, 18, 21 och 24 mm stora)
  • 1 påse med blandade dekorationer (ca 60 olika brads, knappar och smådetaljer)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är också med och vill vinna!:)



PS. Jag älskar din blogg!;D

2010-05-09 @ 10:46:08
URL: http://amigurumiomer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0