Virknålsfodral Mönster

Ett gammalt tandborstfodral blir lätt ett virknåldfodral:







5fm i magisk ring. (som du inte kan fins en bra video på youtube)

1: *2i1x5 = 10fm
2: *1fm, 2i1x5= 15fm
3: *2fm, 2i1x5 = 20fm

Nu fortsätter du tills du har den längd som du vill ha. Det kan vara lite olika storlekar på tandborstfodral med jag har gjort " fodralet" lite för litet så det får tryckas på, och limmas fast med bra lim.

Självklart kan ni beställa ett fodral om ni vill köpa ett. Jag gör allt på beställning så vad ni än beställer så kan ni få det personligt.

Mönstren som jag puplicerar här är mina som jag har gjort själv (om inte annat anges) och samma sak gäller bilderna. Om ni ska an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0