Nyckelpiga och Muffin

Okej! Nu provar vi igen. det har hänt mycket på senaste tiden, jag har gått ut nian, vi har varit på klassresa till Furuvik som var supermysigt och helt underbart och gud var jag kommer sakna min klass när jag börjar Teknik till hösten men nu väntar ett skönt sommarlov. Väldigt välbehövt. Efter examen åkte vi på "examensfika" på köpmanberget och efter det väntade studenten. Efter som vi alltid brukar hitta på något på examen så bestämde vi oss för att spela minigolf på köpmanberget. Lördagen pluggade jag lite teori och slappade och på sändagen bar det av mot uppsala domkyrka med buss för att fira Anderas prästvigning och det var mycket rolig resa trots att jag var väldigt trött och det blev mycket åkande. Måndagen började med att klockan ringde halv 6 och klockan 7 började jag jobbet... Och så rullade veckan på, och igår hade jag moppe-körlektion och nu borde jag sova om jag ska orka med imorgon också.

Lite bilder som vanligt tagna ev mig:



























Här är alltså nyckelpigan som jag gav till min mentor. Eget mönster och självklart kan ni beställa en om ni vill ha!






Och här är min muffin som också är eget mönster!


Är någon sugen på att beställa eller nåågon sugen på att ha mönstret och lämmna en kommentar och gör det annars med så jag vet vilka ni är!

Ni får gärna skriva possitiv och negativ kritik, saker som ni vill de mer av, mindre av mm...


God Natt och dröm sött // Hanna


Kommentarer
Postat av: frida

tack så mycket för dina fina ord! jag gick medialinjen på gymnasiet :)

2010-06-21 @ 13:22:19
URL: http://feandersson.devote.se
Postat av: JL

sv: Nej, tyvärr.. Letar själv just nu. Men jag köpte min på junkyard i alla fall :)

2010-06-26 @ 13:47:53
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0