Återvinning!

I går hade jag en slapp dag då jag passade på att pyssla. Ett gammalt skärp åkte fram och blev till armband, och en gammal skjorta blev till en liten börs. Här är resultatet:








Ett penfack av gamla tygrester som jag fodrade med vitt tyg från en gammal duk.



En börs av kragen från en gammal skjorta.



Ett gammalt skärp blev armband ...



... och två ringar.




Av gamla restgarner virkade jag mormorsrutor och sydde en nåldyna. Mönstret på denhär tänkte jag lägg upp snart.

Jo, pappa kpm hen från england igår. Två dagar senare än vad han skulle, men han och hans kollegor hade ändå tur som fick tågbiljetter bokade. Hem hade han med sig en orenge kolcka till mig och ett par converse. Tackar!

// Hanna


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint pennfack!

2010-04-18 @ 10:53:26
URL: http://vackertvirkar.blogg.se/
Postat av: JL

Måste bara säga att du är sjukt duktig på det du gör! :D

2010-05-03 @ 17:13:11
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0